Pelangsingan Badan Terkenal Di New Zealand Kini Di MALAYSIA !!

Hasil dari kejayaan dan sambutan yang luar biasa dari produk kolostrum Alphalipid Lifeline, langkah seterusnya NZ NEW IMAGE telah memperkenalkan satu lagi produk baru yang BAKAL MENGGEGARKAN pasaran Malaysia.

SLIM DIET 2 TERBUKTI BERKESAN



About Us

Call Our Hotline 03-7840 0929/7843 0929/7845 0929 H/P : 017-268 1933 Email : sales@dpcgrp.com

Thursday, March 4, 2010

Testimoni K tganu




"Berat badan saya sebelum ini adalah 80kg pada bulan 09/09, namun setelah mengambil slim diet 2, berat badan saya semakin menurun. Dengan tin yang pertama (10 hari) saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 4kg. Alhamdulillah, setelah 2 bulan menggunakan produk slim diet 2, berat badan saya telah turun menjadi 60kg. Iaitu penurunan sebanyak 20kg dalam masa 2 bulan. Badan saya juga menjadi firm dan tidak menggelebeh akibat penurunan ini malahan kulit menjadi semakin tegang kerana program ini mengamalkan pemakanan yang sihat dengan pengambilan protein yang cukup.

Tetapi apa yang mengejutkan saya adalah slim diet 2 bukan sahaja menurunkan berat badan saya malahan telah mengurangkan penyakit asthma saya. Kerana slim diet 2 membakar lemak-lemak yang terkumpul dalam badan seperti lemak di jantung. Jika sebelum ini saya termengah-mengah untuk menaiki tangga, tetapi setelah mencuba slim diet 2 saya mampu untuk naik tangga tanpa merasa penat.

Slim diet 2 bukan sahaja 'mencantikkan' badan saya, malah saya mampu menjana pendapatanyang lumayan dengan slim diet 2.

Terima kasih slim diet 2"

PETIKAN DARIPADA RADIO KELANTAN FM
Puan Faridah, Terengganu

No comments:

Post a Comment